2021.10.26.

Deol

NEM HIVATALOS OLDAL!

Bevált SEO taktikák orvosoknak és klinikáknak

3 min read

Manapság mindenki az interneten keres magának orvosokat és klinikákat. Legyen szó fogfájásról, rendszeres nőgyógyászati vizsgálatokról, vagy összetettebb beavatkozásokról, az emberek a világhálóhoz fordulnak, ha valamilyen egészségügyi ellátásra van szükségük. A leendő páciensek első megállója általában a Google, ahol egy rövid keresést követően temérdek lehetséges opció jelenik meg előttük. A kérdés csak az, hogy a te praxisod is szerepel-e a legelső találatok között.

Ebben segít a keresőoptimalizálás, azaz a SEO, aminek egyetlen célja, hogy minél több lehetséges ügyfél (egy orvos esetében ideális páciens) találjon rá webhelyedre. az interneten A SEO lényegében olyan technikák összessége, amik segítenek bejutni a legelső találatok közé a Google (és más keresőmotorok) ranglistáján. Mi több, a megfelelően végzett orvosi keresőoptimalizálás olyan látogatókat vonz praxisod webhelyére, akiknek nagy valószínűséggel szükségük van szolgáltatásaidra.

Lássuk röviden, hogy mik a legfontosabb SEO taktikák egy orvos, vagy klinika számára!

Kulcsszókutatás

A SEO egyik alapját a kulcsszavak jelentik. Ezek segítenek a keresőmotoroknak összeválogatni a releváns találatokat a felhasználók kereséseire. Olyan kulcsszavakat kell használnod tartalmaidban, amikre ideális pácienseid keresnek rá, ha orvost szeretnének találni maguknak. Ez azonban nem olyan egyszerű feladat, és komoly kutatómunkát (kulcsszókutatást) kell végezned ahhoz, hogy rátalálj a legideálisabb szavakra és kifejezésekre. Ebben számos ingyenes és fizetős eszköz lehet segítségedre, úgymint a Google Ads Kulcsszótervezője, vagy akár a Google keresési javaslatai.

A webhely felgyorsítása

A Google előnyben részesíti a stabil, gyors webhelyeket. 2021-ben már a felhasználók is jogosan várják el, hogy egy praxis webhelye csettintésre működjön, akár okostelefonról böngészik azt, akár egy asztali számítógépről. A Google szerint az emberek többsége mindössze 3 másodpercet hajlandó várni egy webhelyre, mielőtt visszafordulna, és máshol nézelődne tovább.

A webhely felgyorsításához használj tömörített, kisebb felbontású képeket tartalmaidban. Ezen kívül távolíttasd el a felesleges forráskódokat webhelyedről, és helyezd azt jó minőségű webtárhelyre. A Google PageSpeed Insights további tippeket kínál egy-egy oldalad sebességének optimalizálásához.

Csak eredeti, hasznos tartalmakat tölts fel

Nem csak SEO-dat, hanem praxisod hírnevét is tönkreteheted azzal, ha lopott tartalmakat használsz webhelyeden. Igyekezz saját, eredeti tartalmakat készíteni, méghozzá rendszeresen, amelyek hasznosak és érdekesek lehetnek ideális pácienseid számára. Ezek a tartalmak lehetőséget adnak az optimalizálásra, és egyben szaktudásodat is bizonyíthatod velük. Egy blog sokat segíthet ebben.

Ha a tartalomkészítés túl nagy falatnak bizonyul, akkor keress egy marketingügynökséget, ami ezt is átvállalja egy komplett online marketingstratégia keretei között.

Ügyelj a címekre

Látszólag nem túl lényegesek, pedig a SEO-ban fontos szerepük van a tartalmak címeinek is. A Google és sok más keresőmotor többek között az oldalak címét is megvizsgálja, hogy eldöntse, pontosan miről is szólhat azok tartalma. Érdemes tehát a kutatás során használt kulcsszavakból egyet itt is elhelyezni, ha szeretnéd, hogy a tartalom nagyobb eséllyel jelenjen meg, valahányszor egy páciens rákeres erre a kulcsszóra.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.